Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

søndag 10. januar 2010

Kokebokmani..

Når vi feiret jul i Sverige fikk jeg denne boken av min svigerinne:
Bilde fra Aftonbladet.

Det er første bok i en serie som heter Hela Sverige Bakar, og den inneholder mange gode oppskrifter på småkaker. Boken er skrevet av Linnea Seidel og Tasteline, og er bare helt fantastisk!

Det kommer en ny bok sammen med Aftonbladet hver uke fremover, og det ser ut til og bli mange spennende titler! Jeg vurderer og skaffe meg alle bøkene. I løpet av ferien fikk jeg også kjøpt bøkene Kladdkakor og Desserter. Så nå skal det prøves ut nye oppskrifter!!

I boken Kladdkakor er det tom. kladdekaker man kan lage i micro! ;)




Sjekk det flotte designet på bøkene!!




Jeg prøvde meg på en av de første oppskriftene i Småkaker boken i går. Det var på Biscotti med hakket sjokolade.


Dette er kjeks som først stekes, så tørkes i ovn til de er gjennomtørre. De er harde og smulete, men smelter i munnen..! Himmelsk!!

Godt og kunne ha noe og by på om vi får besøk!:)

Om dere som leser er glade i mat og nye oppskrifter anbefaler jeg dere å besøke bloggen til forfatteren av bøkene, Linneas Skafferi. Der finnes masse gode mattips, om alt fra Cupcakes til BBQ!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar