Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

lørdag 20. mars 2010

Søkk vekk...

Laderen til kameraet mitt er søkk vekk... Så akkurat nå savner jeg det crappy digitalkameraet mitt, der jeg bare kunne bytte batterier... Jeg får ha en leteaksjon idag, så jeg får postet bilder igjen!!


Tuuusen takk for alle gratulasjonene i den forgje tråden!!! :) Det blir spennende med ny baby i hus! :)


Nå er det jammen meg helg igjen... Ukene går alt for fort! Det er utrolig mye og gjøre på jobb, så dagene går mer eller mindre i ett.. Prøver og fylle resten av ettermiddagene med masse Patrickkos! Vi bygger duplo, leker med biler og togbane og koser oss riktig... Rart hvor voksen 2 åringen min har blitt! I går hadde han skikkelig show her, og påsto at "Mamma lukter bæsj, og pappa lukter snop!". Mange gullkorn fra den barnemunnen, hvertfall!! ;)


Tenkte jeg skulle ha meg en tur på litt påskeshopping, snart! Ser Frøken Fryd har fått masse fin påskepynt i butikken sin! Gleder meg!!!:)


Skal også ha et lite påskeverksted snart, der jeg skal scrappe påskeegg til familien min. Gøy!! :)


Ellers er planene små for påsken.. Ser ut som mannen må jobbe, så da blir det bare meg og Patrick hjemme.. Tips til hva vi kan gjøre tas imot med takk!! :)


Nå skal jeg lage frokost, før jeg leter etter laderen, så jeg kan poste bilder!!:)
I mangel på nyere bilder, ble det et vinterbilde fra hytta i snørike Östersund! På bildet er min fantastiske svigermor, som fyller 55år idag!! Vi savner dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar