Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

onsdag 28. juli 2010

Hjelpes hvor ble tiden av...?

Jeg må bare prøve å få blåst støv av bloggen for en gangs skyld her.. Det har vert travle tider i det siste, men nå SKAL jeg ta meg i kragen!!




Her er det sommerferie for fullt, selv om den går mot slutten.. Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt glad for at P skal i barnehagen igjen på mandag, selv om vi har kost oss masse! :)




Jeg er nå 32 uker på vei, og det nermer seg tobarnsmor-tilværelsen med stormskritt!! Min kjære har begynt på skole i Danmark (av alle steder..) så han blir ikke mye hjemme frem mot jul, men vi får trøste oss med at han har fått ny jobb når han er ferdig, noe som sikrer fremtiden vår hvertfall :)




Vil bare tipse om hva poden har fått seg idag!




Tegnearkiv fra 2 i Spann ! Kjempegeniale arkiv til å samle tegningene hans inndelt i alder, og få samlet de på en plass :)

Så idag måtte vi printe ut masse Disney tegneark fra nettet, da det er Toy Story som står høyest i kurs her om dagen! Så jeg har en stk storfornøyd 2,5åring som fargelegger Buzz Ligthyear og Potethode på stuebordet foran meg her. Små barn små gleder :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar