Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

torsdag 12. august 2010

Ny kolleksjon fra Me&I :)




Da var endelig dagen kommet!! Den superfine høst/vinter kolleksjonen til Me&I ble sluppet i går! Jeg har hatt den liggende en ukes tid og bare klødd i fingrene etter å få vist den frem!!!









Så i går kom noen søte veninner av meg på besøk til meg, og jeg fikk endelig vise opp alle de fine plaggene!









Høstens kolleksjon er inspirert av Alice in Wonderland, så hva passer vel bedre enn et "teselskap" med muffins og godterier?? :)















Ta en liten kikk på hjemmesidene våre, Meandi.no og si gjerne hva du synes!! Jeg holder homeparty her i distriktet også, om det skulle være av interesse! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar