Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

tirsdag 29. november 2011

Ferdig!

Den vesten fra Pickles som jeg skrev om i går.. Det ble litt maratonstrikking på kvelden i går, før jeg måtte ut på en utrykning med jobben til noen stakkars folk som hadde mista strømmen sin.. Først da ser man hvor avhengig man er av den, ikke sant? 

Hvertfall, her er resultatet! Beklager kvaliteten på bildene, da de er tatt med mobilen. 


Knappene har jeg kjøpt på eBay!


Vesten er strikket på pinne nr 6 (Mønsteret sier 5,5 men jeg går alltid opp en halv pinnestr siden jeg strikker litt fast), og med to tråder. Den ene er bomull og den andre er merinoull så den blir veldig lun og god! 

Den er faktisk strikket på to kvelder, så så snart jeg får resten av garnet i posten (etter en liten feilberegning), så skal jeg strikke en til i julegave!

1 kommentar:

  1. Veldig fin vest! likte fargen godt også =)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett