Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

lørdag 26. november 2011

Julekortene endelig i boks!

Har utsatt det leeeenge, mest pga at jeg ikke var ferdig med å strikke blånisse-outfits til gutta boys, men i dag gikk vi ut en tur mellom regnbyene og stormen Berit og fikk knipsa noen bilder. Været var ikke helt på fotografens side når det kom til naturlig belysning men det får bli som det blir!


Årets julekort er i år bestillt hos Optimalprint, og dersom du trykker på linken får du automatisk 50,- i avslag på din bestilling! Det er veldig mange forskjellige kort og velge mellom, jeg hadde veldig vanskelig for å velge ut en favoritt, men tror kortene ble kjempefine!! :)

Nå er det jobbing med skolearbeid, et stort glass Pepsi Max, gratinert nachos og avslapping som står for tur... Ha en fin kveld!  

1 kommentar:

  1. Jeg fulgte anmeldelsene til fotobok eksperten og valgte smartphoto da jeg skulle lage meg en fotobok, synes de fungerte ganske bra :)

    SvarSlett