Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

tirsdag 10. august 2010

Ikeaingeniør Malin til tjeneste!

Den som bare MÅTTE innom IKEA i Stavanger på fredag var undertegnede. Vi flytta jo inn her for en stund siden, men badet har sett mildt sagt grusomt ut.. Det hjelper vel ikke akkurat at tapeten er en grell baderomstapet som er lagt sidelengs med en svær sveiset skjøt like over hodehøyde rundt hele rommet.


Så jeg tråla meg igjennom varehuset. Fikk såklart med meg "litt" mer enn det jeg hadde på lista mi, men pyttsann! Jeg fant de møblene jeg ville ha, og gravid eller ei, de måtte jo på et vis opp på den tralla jeg gikk der med.. Enda godt at det ikke endte med vannavgang inne blandt reolene der, for det var tungt...!!



Så nå er baderommet vårt hakket bedre, hvertfall.. Med hvit Hemnes bokhylle til håndkler, vaskepulver og slike ting, og et Hemnes skap som kan brukes som stellekommode til babyen.

Nå mangler det bare en stellematte og noen kurver så er hvertfall den biten klar for fødsel.. (Verre med mor og resten av utstyret.. jaja, vi kommer vel i mål denne gangen også...!)



Et lite glimt av bokhylla som ble håndkleskap... :)






Og mens jeg var i sving fikk jeg liksågodt litt mer orden oppe på hyllene i stua, og mine elskede kokebøker fikk komme frem fra skapet. Synes de er alt for fine utseendemessig til og bli stuet bort!!




(Se bort fra et noe overeksponert bilde..) Bokstøttene er fra Perfect Home. Den brune greia der er min selvvannende blomsterpotte med et søtt ekorn inni! Ekornet dukker opp når det er nok vann, men synker ned i hullet sitt når det er på tide å fylle på med vann! Søt!:)

(Note to self.. Kjøp en blomst...)


Patrick rom fikk også en liten piff når jeg endelig fikk dilla meg til og male bokstavene på rommet hans. Egentlig skulle de være brune, men det ble så kjedelig, så jeg malte dem heller med turkis tavlemaling, og synes resultatet ble ganske så bra!
Teppet er quilta og er en gave fra en slektning i USA :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar