Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

onsdag 10. august 2011

Snacks for småtroll

Når storebror i huset får litt lørdagsgodt i en skål er det veeeldig fristende for lillebror og ta tak i skålen for å se hva som er oppi. Han bryr seg verken om det at 10 måneder gamle gutter ikke skal spise godterier, eller at storebror ikke har lyst til å dele på godsakene. Han brøyter seg frem og før vi vet ordet av det har han stappa noe i munnen.

Men jeg har heldigvis funnet løsningen!! Sunn god babysnacks er jo kjempesmart! Da får lillebror en liten skål (Jaja, hvor lenge det ligger i skålen er strengt tatt en annen sak...) med litt snacks oppi og han er storfornøyd!!

Det jeg har kjøpt inn og fyllt boden med er kjøpt henholdsvis i Sverige og på internett. Jeg har kommet over en genial side som heter iHerb.com som er full av sunne, naturlige produkter! Blant annet har jeg kjøpt smoothiene fra Ella's kitchen der til en billig penge!

Det lillebror får som snacks er dette:

Majskrokar! - Rett og slett puffet mais. Ser ut som gigantiske ostepop og smelter i munnen!


Puffer av ris, hvete og forskjellige sorter korn, med forskjellige smaker som eple, kirsebær, jordbær, banan osv.



Yoghurt melts! Frysetørket yoghurt, smaker himmelsk og "knitrer" litt på tunga før dem smelter!

Har nettopp lagt inn en bestilling igjen fra iHerb, da er skapene mine fulle om 8-10 dager.

Om du vil prøve å bestille har jeg en rabattkode du gjerne kan bruke! Da får du 5$ rabatt på din første bestilling :)



Nå skal jeg kose meg med 2 omgang av fotballkampen på TV2! Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar