Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

tirsdag 15. november 2011

Drømmedrømmedrømme...

Håper tiden frem til 1 februar går fort!! I mellomtiden koser vi oss med drømming om interiør, oppussing og møbler... Det er så mye fint der ute, gleder meg veldig til å kunne sette vårt preg på VÅRT hus!!! :)

Lista over ting vi skal gjøre og over ting vi vil innrede med blir egentlig bare lengre og lengre... Planen er å gipse om rommene oppe i 3 etasje og male/tapetsere der i første omgang. Så etterhvert er det badet i kjelleren som står for tur.

Jeg for min del tenker nok mest på alle småtingene jeg vil ha inn... ;)


Bildevegg fra Picturewall.no

Hjemmestrikket puff, oppskriften finnes på Pickles.no (må bare kjøpe garn!)

Ny sofa.. Har fått reklamasjon på vår, og kan hente ut ny når vi flytter, det kan vi like!!=)


Ellers svirrer det tusen tanker om oppussing av vårt soverom og guttene sine rom som står først på agendaen, så om noen har kreative tips og gode linker til meg så tar jeg imot med åpne armer!!!





1 kommentar:

  1. veldig fin den sofaen! vi har sett på den hehe men det ville jaggu vært fint med puffer i gråtoner til svart sofa:) ehhe nå fikk jeg idéer hehe er nettopp ferdig med en rosa puff ( ikke til meg) men nå har jeg begynt på en hvit en =)

    Hilsen en med puffe-dilla! hehe

    SvarSlett