Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

mandag 28. november 2011

Pickles pickles pickles!

Jeg har lett for å falle for fristelser, spesielt når det kommer til netthandel, det har nok mange forstått for lenge siden.. ;)


Denne gangen er det Pickles jeg har lagt min elsk på. Både nettsiden og Facebook-siden er utrolig fin og ikke minst brukervennlig! Pickles selger nydelig garn, fine oppskrifter og deler masse inspirasjon og ideèr rundt seg! 




Jeg er nesten ferdig med det som heter 'Enkel vest' som skal bli julegave til en liten skjønning, og om det blir tid til overs blir det en til storesøsteren hennes i samme slengen :) 





Enkel vest er strikket i en blanding av ull og bomull og er utrolig myk!!! :) 


Neste prosjektet jeg har bestillt garn til er Oslo Anorakken til minstemann i heimen!





Jeg har bestillt den i fargekombinasjonen Torshov som er brun med gul, brun og svart i. Gleder meg til å få garnet i posten!! 


Garnpakke er faktisk på tilbud i to dager til på Pickles.no!=)
 


Alle bildene er lånt fra Pickles.no :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar