Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

fredag 27. november 2009

...God helg...

Glemte visst å poste denne igår (fredag):
I dag har vi spasert rundt på kjøpesenter en hel stund, og vi har selvfølgelig kommet hjem med forskjellig nips!




Jeg var innom kremmerhuset og kjøpte et fat til adventsstaken (Det kommer bilde av den når den er ferdig!), julestjerne til vinduet og en pose til mine strikkepinner, nåler og sakser!





Det ble også en tur innom parfymeriet, der jeg fikk DKNY parfyme og body lotion hos min kjære. Han kjøpte også et gavesett til seg selv.








Fikk også kjøpt noen julegaver, så nå nermer vi oss faktisk ferdige!!








I morgen blir det IKEA tur med min søster. Der har de FAME fotografering av barna, så da blir det julekortbilder der i morgen :)


Ha en kjempefin helg..!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar