Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

torsdag 3. desember 2009

Julebaksten har startet!

Vi skal feire jul i Sverige i år, så det blir ikke så mye jeg kommer til å bake i år. Men idag har jeg hvertfall laget Brune Pinner og Brusselkjeks. Så tenkte jeg at jeg og Patrick skal lage pepperkaker og kakemenn en dag.


Jeg har bestillt nye pepperkakeformer fra et nettsted som heter Formina.se kjempekule!! Klikk på linken og ta en titt! Bestillte 10stk for under 150kr...

I dag tok jeg og min søster oss turen til Isvik til en butikk som heter Frøken Fryd. Jeg har skrevet litt om den tidligere. Det var så utrolig masse fint der! Jeg gleder meg til vi (forhåpentligvis) får solgt leiligheten, så jeg får større plass og innrede! Såg også et utrolig nydelig kaffeservise som jeg ønsker meg...



Kom hjem med en kjempefin krone med kubbelys i, en metallkoffert til P fra Blafre Design og en kjempefin hjemmelaget fyrstikkeske.
Nei, nå skal jeg rydde litt rundt meg, før jeg skal i klubb i kveld. Juleavslutning, det blir kos! :)

1 kommentar:

  1. Heisann Malin :-) Bedre sent enn aldri! Så stas at du har blogget om en av koffertene «våre». Vil bare takke for hilsen på bloggen min, setter stor pris på det. Og ønsker deg og familien en god jul!

    SvarSlett