Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

onsdag 2. desember 2009

Jeg elsker post!!!

Lite er verre en å gå å vente på pakker i posten! Jeg venter enda på pakken fra MyCinnamonGirl etter jeg hadde homeparty, og hååper den kommer i morgen!!

Men det dukket opp to andre pakker i postkassen min idag, det er jo bra!

Et sett med brett og 4 kopper, og en brannbil genser fra Me&I (Det skal sies at etter jeg ble Me&I selger dukker det stadig opp slike små pakker!) ;)



Biler kakepynt og spiselig bilde til kaken til 2års jubilanten vår fra Helt i 100. Han elsker filmen, og kan navnet på de fleste i filmen, så jeg har troa på at dette blir stas!!



Nå er det kveld i heimen. P sover og jeg skal kaste meg over strikketøyet, jeg MÅ bli ferdig til jul!! :)
Dette skal bli en kjole med fanamønster. Mangler en arm og rosemønsteret oppe. Håper jeg greier og bli ferdig.






1 kommentar:

  1. Åh, du er så kreativ!
    jeg gleder meg til å se hvordan den kjolen blir :)
    hvor bestilte du den spiselige kakepynten?

    SvarSlett