Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

onsdag 2. desember 2009

Utfordring motatt!

Jeg fikk en utfordring fra Isabel og selfølgelig tok jeg den!





Her er mitt bilde 4 i mappe 4 (Jeg hadde ikke 7 mapper på denne pc'en..)





Det er Patrick for ganske nøyaktig 1 år siden.. Rart og se hvordan han har forandret seg!

Jeg utfordrer Anne Mette




Dette skal du gjøre:
1.Gå inn på mappen "mine bilder"
2. Finn den 4 eller 7 mappe
3. Velg det 4 eller 7 bildet
4. Sett inn bildet i innlegget og skriv litt om det
5. Utfordre 1, legg ut link til de du utfordrer og gi beskjed om utfordringen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar