Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

fredag 16. april 2010

Litt nytt må til...!

Det overbeviser jeg meg stadig om! ;)

Egentlig er jeg på vei ut døra, men et kjapt innlegg har man da tid til!! ;)

I dag ble endelig kontrakten signert.. Leiligheten er solgt! Jubel og glede og hipp hurra..! Det tok 7 laaaange måneder før vi fikk napp, men nå er vi endelig kvitt den, og vi kan se fremover! :)

Når jeg signerte kontrakten fikk jeg en kjempefin gave fra megleren vi brukte! Se selv:



To krus fra Menu, designet av Verner Panton, et i svart og et i rødt. Jeg likte de hvertfall! :)



Ellers har jeg bestillt meg bursdagskalender fra Blafre! Den var så kul at den måtte jeg bare ha på veggen! :) Bestillte den fra AnnaJohanna! :)






Er den ikke fin..?


Nei nå må jeg løpe ut et ærend, så er det nachos på menyen når jeg kommer tilbake.. mmm! Ha en fantastisk fredagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar