Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

lørdag 5. november 2011

Så mange planer, så lite tid...!

Kan man legge inn et ønske om noen ekstra timer per døgn..? 

Jeg har en liste lang som et vondt år over ting jeg MÅ gjøre, og listen over ting jeg VIL gjøre er sikkert dobbelt så lang!! 



  • Jeg VIL hekle og strikke mer, produsere og kanskje selge noe på for eksempel Epla?
  • Jeg MÅ gjøre mer skolearbeid! Smekk på lanken til meg!
  • Jeg VIL ha mer tid til venner og kjente! Heldigvis har vi det veldig gøy når vi treffes!
  • Jeg MÅ lese til eksamen! Eksamen i januar, hvem fant opp det..??
  • Jeg VIL lære meg ting som photoshop, fotografering, redigering osv..
Ikke nok med det så VIL jeg virkelig ha en fungerende blogg! 

Ja, listen er lang, jeg kunne fortsatt i all uendelighet... Jeg får vel heller fortsette med å gjøre den innsatsen jeg gjør, så får jeg vel tid til alt etterhvert.. Det sies jo at tiden strekker til for den som forvalter den riktig...

Ingen skal si jeg ikke prøver, hvertfall! Jeg har ørten halvferdige strikkeprosjekter jeg bør få ferdige. Jeg har kjøpt masse søte hekleoppskrifter på alt fra luer, tøfler og skjerf til helskjønn lekemat og leker til småtasser! En gang når jeg får tid, skal jeg hekle så det ljomer etter...! 

Lurer på når det blir, for kjenner jeg meg rett øker VIL listen i et relativt stort tempo... ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar