Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

lørdag 5. november 2011

Smart liten sak!

Min 1 åring som er veldig glad i mat. Han elsker om han kan få druer, puffer, eplebiter eller lignende i en liten skål. Problemet er at en 1 åring ser ikke helt konsekvensene av hva som skjer om han snur skålen opp ned..

Da jeg kom over denne lille saken fra Munchkin måtte jeg bestille den med en gang! 


Den har et mykt lokk av silikon, slik at barnet må putte hånden ned i boksen for å få ut snacksen. Om man snur den opp ned holder innholdet seg inni! I tillegg har den fine hanker slik at den lett kan være med i vogna, bilen el.l :) 




Jeg fant den først på en norsk nettbutikk til 149,- men av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på at jeg hadde sett Munchkin varer i min favoritt nettbutikk iHerb.com! Der kosta den under 5$, altså under 30 kroner! Siden frakten er så billig derfra så lønner det seg veldig og kjøpe den fra iHerb :) 

I tillegg, om man er første gangs bestiller kan man bruke tilbudskoden under og få 5$ i rabatt, da betaler man altså kun porto for denne fine boksen! :) 



Måtte slenge med et bilde av William som tester ut boksen sin for første gang!


Jeg tror jeg skal bestille inn noen flere å gi i julegave eller bursdagsgave til småtroll vi kjenner! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar