Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

lørdag 25. februar 2012

Lekehytta vår!

Da vi kjøpte huset fikk vi en sjarmerende liten lekehytte med på kjøpet.

Jeg og minstemann var ute og lekte litt i den her for et par dager siden, og etter det har idèene kvernet rundt og rundt i hodet.. Jeg vil gjerne gjøre litt med hytta sånn at den blir enda gøyere å leke i!


Jeg lurer på å få snekret sammen en liten kjøkkenbenk i tre, få inn et lite skap og noen kurver til å ha lekemat i tre, litt kopper og fat i melamin osv, og få sydd noen søte gardiner..

Lekematen har vi kjøpt på Storebjorn.net! Lynrask levering og god kvalitet!


Jeg leter litt etter inspirasjon på nettet, men finner mest til jenter egentlig. Siden jeg har to gutter må jeg nesten sette hjernen litt i sving selv, men likte godt det jeg fant på Lykkebo-bloggen! Tror nok vi får tråle loppemarkeder snart etter gode hytte-funn!


Åååå som jeg lengter til det blir mer vår i luften så vi kan kose oss ute! Ha en fin lørdag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Koselig! Jeg ønsker meg en slik hytte til min lille:-)

    SvarSlett
  2. Ja, den er veldig kjekk å leke i :) Dere har forretsen en veldig kjekk hage også! (venn av forrige eier).

    SvarSlett