Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

lørdag 9. januar 2010

Koselig lørdagsmorgen..!

Denne helga er jeg og Patrick hjemme alene. Mannen er på guttetur, så vi koser oss i fulle drag! :)

I dag startet vi dagen med vafler til frokost. Vel, vaflene var nesten spist opp før de var ferdig stekt, men det er vel litt av sjarmen,eller? ;)


I ettermiddag skal vi på teater og se 'Karius og Baktus -Drømmen om Egner'! Jeg er meget spent på om Patrick vil sitte stille og følge med. Det er ikke alltid lett når man er 2 år!!


Bilde fra Google.



I går var jeg på en hastejobb i et lite sted som heter Vikebygd. Da såg jeg mitt snitt til og besøke en av mine favorittbutikker, Frøken Fryd, på tilbakeveien! Hun hadde ikke fått inn noe særlig nytt siden sist, men litt ble det i posen alikevel!

Jeg bare elsker produktene fra Blafre Design, så jeg kjøpte en ny drikkeflaske til P. Det ble en brun flaske med retro blomster på, kjempefin!!



Bilde fra Blafre.com

Ellers kjøpte jeg en pakke servietter og en treboks til og ha telysene mine oppi. Skal garantert tilbake i februar når de nye varene kommer inn! :)

Neste post på agendaen er å få orden i leiligheten. Så jeg får vel komme meg opp fra sofaen og begynne og gjøre litt!

Ha en fin helg!!

1 kommentar:

  1. Å så koselig det hørtes ut da :-) Spennende å se hvordan det går på teater... jeg har også veldig lyst å ta gutta med- men tørr ikke helt ennå ;-) hehe...

    blafre er kult.. og ja det er den puffen- den er så tøff... missunelig på deg som er så flink å strikke- men alle er engang nybegynnere .. haha.. ;-) ( trøste meg sjøl )

    ha ei goe helg videre :-) Klem

    SvarSlett