Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

onsdag 31. mars 2010

God påske!!!

Vi drar til Sverige på påskeferie!
Skal kose oss og slappe av, og jeg skal jammen meg se om jeg kan få fylle kokeboksamlingen min med denne godsaken HER!
Jeg har skrevet om serien Livets Goda tidligere, og jeg håper jeg klarer å samle sammen hele serien på 20 bøker! Jeg har ganske mange av de, og skal kjøpe resten som jeg mangler etterhvert.. De bøkene er fantastisk fine, både innholdsmessig og utseendemessig!! :)
Vel, jeg får pakke resten av sakene før vi drar avgårde.. Kryss fingrene for at vi slipper kø og kolonnekjøring på fjellet!
GOD PÅSKE!!!

2 kommentarer:

  1. GOD PÅSKE til dere 3 (4..thihi)...kos dere masse!

    masse gode klemmer fra oss i Wien

    SvarSlett
  2. Ønsker Deg en riktig fin tur og en god Påske! Kose dere masse! Vi skal være på idylliske Bømmelulu...
    Klem Anna

    SvarSlett