Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

tirsdag 6. april 2010


Der var vi trygt hjemme i moderlandet igjen, borte bra men hjemme best!!

I Sverige ble vi bortskjemte med velfyllte påskeegg, godt selskap og mye god mat! Det var deilig og kun være med familien igjen, ikke stresse rundt fra ene besøket til andre, men bare ta det helt rolig noen dager..



Som dere ser var våren på vei til Västra Götaland også! :) Patrick ble den stolte eier av en Lynet McQueen refleksvest, og skulle på død og liv ha den på når han var utenfor huset og lekte med hunden! Safety first!
Desverre er ikke synet av skittentøy det samme som vårbilder, må nok ha meg en økt med maskina idag ja!!



Som jeg skrev i det forgje innlegget så skulle jeg på Kokebokjakt i Sverige. Den snille svigerinna mi har kjøpt så og si hvert eneste eksemplar som har kommet ut ukene etter jul! Snille snille Kristina :)



Se mine fantastisk flotte kokebøker!! Er ikke designet helt utrolig kult?:)




Bare sånn helt til slutt, SE hva jeg fant på meny idag!! Jeg tror ikke jeg har drukket Cherry Coke siden jeg var i USA for 4 år siden.. Gjett om jeg gleder meg til i kveld!! :)

1 kommentar:

  1. Så moro med kokebøker!! Vi fikk en del av det da vi giftet oss! :D

    SVAR fra min blogg:
    Hei hei hei Malin :)

    Takk for koselig kommentar på bloggen min! Så koselig å bli bedre "kjent med deg". Så spennende med nummer to!!! :D Tenker det blir skikkelig stas!

    Det blir fort lite med en leilighet da ja, ser den :) Får håpe salget går bra da og at dere finner drømmehuset! :) Det er veldig moro å få noe nytt!

    Har lagt til bloggen din i min leserliste :D

    Klem fra Rebekka
    www.frumaela.com

    SvarSlett