Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

mandag 23. august 2010

Plant et tre

Denne helgen ble tilbrakt hos min mormor på Bømlo. Det er alltid fint og komme seg bort litt og bare kunne slappe helt av, spesielt når man er flodhestgravid som meg.. :) Det å komme hjem til bygda igjen, kunne slippe Patrick ut i hagen, og ikke minst få nyrørte bringebær til frokosten er bare helt himmelsk!!
På Bømlo finnes det en bruktbutikk som heter Plant et tre. Jeg hadde aldri vert der før, men det var en liten fin butikk der man nok kan finne flere skatter! Jeg var på jakt etter settekasse til gutterommet, men fant ikke det jeg var på jakt etter.. Men Patrick ble fornøyd eier av et svært puslespill, og jeg kjøpte noen fine små heklede duker og noen norgesglass :)
Nå vet jeg hvertfall hvor jeg kan levere inn ting og tang vi ikke bruker lengre! :)
Settekasse derimot fant jeg som sagt ikke. Men min mormor hadde en litt annen variant av settekasse som tilhørte mine oldeforeldre! Den fikk jeg, og har idag svinget malerkosten litt! Litt mer shining skal til, og jeg tenkte å få lage en vegg i bakkanten på den.. Bilder kommer... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar