Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

mandag 27. september 2010

...Fine ting...

Når jeg har valgt å kalle bloggen for Dei finaste ting, så tenkte jeg å komme med lister over fine ting fra tid til annen... Det finnes mange fine ting. Fine personer, materielle ting eller for eksempel en fin film!


...5 av dei finaste ting akkurat nå...



  • Blafre termos! Fantastisk fin termos som gir en barndomsassosiasjoner! Kjøpte min idag hos de søte jentene hos AnnaJohanna!






  • Alpnaerings Mais og Karri suppe! Rett i koppen-pulver som er gjort på null komma niks. Herlig til høstkvelder og for min del, lekselesing!






  • Mine nye vintersko, Timberland Mukluks! Til 50% på ellos.no, et kupp!






  • Roselille.dk! Endelig ny kolleksjon til store og små!


  • Smallstuff sengesett fra To i spann! Et must have til sprinkelsengen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar