Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

onsdag 17. august 2011

Leseglede..

Min (snart) 4 åring elsker bøker. Vi leser forskjellige bøker, men favoritten  nå om dagen er bøkene om Albert Åberg og Postmann Pat. Bokhylla er full av fine bøker! Alt fra klassikere jeg husker jeg likte som barn, til litt nyere bøker av relativt ukjente forfattere.

Siden jeg vil videreføre min leseglede til barna mine, har vi derfor vert medlem i flere bokklubber. En av dem vi er medlem av nå, er Bokklubbens Barn. Der har vi kjøpt bøker om Mummitrollet, Månetoppen, Knerten og andre. Bokklubbens Barn er en fin klubb som tilrettelegger bøker tilpasset barnas alder.


Jeg fikk en telefon her om dagen om jeg ville fortsette mitt medlemsskap i Bokklubben og fikk dermed et gavekort. Det vil jeg også gi dere muligheten til. Om dere vil melde inn barna i en fin bokklubb så anbefaler jeg bokklubbens barn! Ved innmelding nå får man faktisk et gavekort på 1000,- kroner!! Det kan man handle bøker, interiør eller andre artikler for! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar