Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

lørdag 10. desember 2011

Hvorfor er alt mye kjekkere en...

LEKSER????!!!???

Jeg har skolesamling hele neste uke, med prøver hver dag utenom onsdagen... Holy macarony..

Om jeg skal komme i mål med lesingen MÅ jeg sette meg ned NÅ... Men...

Alt annet er så mye gøyere!!

Nå har jeg pynta pepperkakehjerter sammen med Patrick, og pakket inn resten av kalendergavene jeg shoppa på Søstrene Grenes idag. Guuuud jeg virkelig elsker at den butikken har åpnet her i byen vår!!!



Fant mye forskjellig der inne idag, litt lekemat, såpebobler, noen trebiler og barnesåper. I tillegg kjøpte jeg en kakeboks jeg fyllte med syltetøy, nøtter, servietter og drops som vi skal ha med til min kjære gudmor som vi skal besøke i morgen! :)
Nei, nå MÅ jeg sette meg med leksene om det skal gå inn noe fornuftig i skallen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar