Etiketter

baby (1) baking (1) familie (2) godteri (1) hage (1) hobby (2) hverdagsliv (4) iherb (2) interiør (3) Jul (3) lekehytta (3) Malin (6) mammatips (1) netthandel (2) oppussing (5) patrick (1) Patricks rom (2) politikk (1) pynt (1) skole (2) utfordring (1) william (5) Williams rom (1)

lørdag 21. januar 2012

Lørdaglørdaglørdag...

Jeg liker lørdager... Lørdager kan vi ta livet helt med ro til vi føler for å gjøre noe... I dag fant minstemann ut at han ville sove helt til klokka 9, og siden storebror er så flink og står opp selv, fikk jeg også sove lenge.. Det gjorde underverker for en utslitt mamma! :)

Året så langt har vært mer enn hektisk! Og resten av årets første måned ser minst like hektisk ut! Jeg har hatt to dager hjemmeeksamen og to dager eksamen på skolen... Som forøvrig er i Bergen, som igjen betyr at for å komme tidsnok må jeg reise opp dagen før..
Velvel, nå er eksamenene overstått og jeg krysser fingrene for å få tilbake gode resultater!
Neste uke venter 5 dager med skole igjen, hei hvor det går!!!

For å komme med noe mer positivt så nermer husovertagelsen seg med stormskritt!! 1 februar begynner flyttingen, skal bli skjønt og endelig komme oss i hus!! :) Kjennes ut som vi har venta en evigheeet...

Vel ting faller på plass litt etter litt heldigvis!=)




Ha en superfin lørdag!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar